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[IMPORTANT] Library Use Guidelines (Apr. 9~)

 

 

According to the building access control period and the Online classes period due to COVID-19, TTGU library will be run as follows until further announcement is given.

1. Period : Thurs. Apr. 9, 2020 ~ Until further announcement is given

 

2. Library Hours

 

 

Weekdays

Sat-Sun

Building Access Hours

2:00~4:00 pm

Access Not Available

Library Hours

2:00~5:00 pm

Closed

(PhD) Reading Room

Closed

 

 

3. Library Access Reservation (Up to 41 people per day)

Make a reservation for a visit through the link below. (Those who are bringing a car, put in the 4-digit car number)

Reservation is available until 1 pm of the day of visit.

The link is accessible when logged in by ttgu.ac.kr email account.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NmvF6gf01zKwegIv4YM4X54SS_4RnflDdV6yPYXy8c/edit?ts=5e8c0cdd#gid=0

 

4. Book Loan Availability

 

Programs

Available for Check out

Returning Due Date

Note

MDiv, MA, MEd, MTS

5 books

When classes are held in the classroom

* Returning through mail is available

For Reserved Books,

only making copies are available

(For overnight loan is not available)

ThM

10 books

PhD

20 books

 

 

5. Policies

- Only book loans and returns are available

- All reading chairs in the library are not available

- Copy room (Photocopiers, Printers) are available (Document editing is not permitted)

- Computer Room is closed

- Document delivery service through RISS are available / Interlibrary loan through RISS is not available

- For library membership, access is not available : Membership period will be extended by the library closed period

 

6. When entering the building (Entrance of the parking lot and the Duranno Bookstore)

- Body temperature will be checked. If 37.5or over, access will not be allowed.

- Make sure to present the student ID card. Access will be allowed after checking the reservation list (Without a student ID card, access will not be allowed. New students can receive student ID cards by showing identifications at the information desk in front of the bookstore.)

- Must wear a mask

- Using other places other than the library is not permitted

- Practice social distancing (physical distancing)

 

[For Questions] Contact the Library ( 02-570-7134~5)

 

 

[중요] 도서관 운영 안내(4/9~)

 

코로나19‘ 에 따른 건물 출입 통제 기간과 원격수업 일정에 따라 별도 공지 시까지 다음과 같이 도서관을 운영합니다.

 

 

1. 운영 기간 : 2020.4.9.() ~ 별도 공지 시까지

 

2. 운영 시간

 

구분

평일

-

건물 출입 가능 시간

2:00~4:00 pm

출입불가

도서관 운영 시간

2:00~5:00 pm

휴관

(PhD) 열람실

휴실

 

 

3. 도서관 출입 예약 (141명 제한)

아래 링크를 클릭하여 방문 예약 신청하시기 바랍니다. (차량 소지자는 차번호 4자리 입력)

예약 가능 시간은 당일 오후 1시까지 신청한 분에 한합니다.

ttgu.ac.kr 이메일 계정으로 로그인 한 후에 접속이 가능합니다.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NmvF6gf01zKwegIv4YM4X54SS_4RnflDdV6yPYXy8c/edit?ts=5e8c0cdd#gid=0

 

 

4. 대출권수

 

대상

대출가능책수

반납예정일

비고

MDiv, MA, MEd, MTS

일반대출 5

집합수업 가능 시

* 우편반납 가능

단기대출(지정도서) 불가

(복사만 가능)

ThM

일반대출 10

PhD

일반대출 20

 

 

5. 운영 내용

- 도서 대출 및 반납만 가능

- 자료실 내 모든 열람석 이용 불가

- 복사실 (복사기, 프린터기) 이용 가능 (문서작업 불가)

- 컴퓨터실 휴실

- RISS 원문복사 서비스 신청 가능 / 대출 서비스 불가

- 도서관 회원 출입 불가: 휴관기간 만큼 기간 연장

 

6. 건물 출입 시 (주차장 입구 / 두란노서점 입구)

- 발열 체크 합니다. 37.5이상시 출입 불가

- 반드시 학생증을 제시하시고 예악자 명단 확인 후 출입 가능

(학생증 미소지시 출입 불가, 신입생은 서점 앞 안내데스크에서 신분증 확인 후 학생증 수령 가능)

- 마스크 착용 필수

- 도서관 외 타 장소 이용 불가

- 사회적 거리두기 실천

 

[문의] 도서관 (02-570-7134~5)